jobbi background

Hvorfor bruke Jobbi?

Alle bedrifter på Jobbi får mulighet til å styre eget omdømme og forbedre egen arbeidsplass ved å bruke Jobbi.

Vi mener dere bør bruke Jobbi fordi:

  1. Tilbakemeldinger gir innsikt og mulighet til å forbedre arbeidsplassen: Ved å aktivt bruke vurderingene på Jobbi, kan dere identifisere styrker og svakheter, og ta nødvendige tiltak for å forbedre arbeidsmiljøet og trivselen til de ansatte.
  2. Dere får mulighet til å bygge eget omdømme og merkevare: Alle bedrifter - uavhengig av størrelsen på markedsføringsbudsjettet - får mulighet til å forme eget omdømme.
  3. Ved å svare på vurderinger vil dere også vise at bedriften bryr seg om sine ansattes trivsel. Det kan også hjelpe til med å avklare misforståelser eller adressere eventuelle bekymringer som blir reist.
  4. Dere kan få et konkurransefortrinn: Arbeidssøkere blir stadig mer tilbøyelige til å gjøre grundig research før de søker på og aksepterer en jobb. Ved å ha en positiv og godt administrert profil på Jobbi kan dere skille dere ut fra konkurrentene. Dette kan bidra til å tiltrekke de beste kandidatene.
  5. Dere får kontroll over offentlig informasjon på bedriftens profil, og sikret at all offentlig informasjon om bedriften er korrekt og oppdatert. Dette kan bidra til å gi et riktig og positivt inntrykk av bedriften overfor potensielle kandidater, interessenter og samarbeidspartnere.